in Digital strategi

Nu är det dags att bli inspirerad av talare som delar med sig av sina erfarenheter och ger sin syn på hur både företag och externa konsulter kan bidra till en ökad integrering och undvika att jobba i silos. Jag pratar om Digital Knowledge Day, arrangerat av Search Integration. Kom och lyssna på hur man kan adressera de strategiska aspekterna av ett företags närvaro online den 10:a april på Hotel Rival i Stockholm.

John Ekman och Ashley FriedleinJohn Ekman och Ashley Friedlein på Digital Knowledge Day 2012.

Alltför mycket arbete görs idag utan samordning mellan interna resurser och/eller externa konsulter vilket resulterar i ett splittrat varumärke som inte får det genomslag online som det kunde haft.

Det är en riktigt häftig samling talare som kommer på årets event och jag har möjligheten att dela ut två biljetter till utbildningsdagen.

Linda Waxin och Arvid Axland, 2012Linda Waxin och Arvid Axland på förra årets Digital Knowledge Day.

Vill du ha en av biljetterna till årets event? Dra en mention till mig på Twitter (@per_p) och motivera varför du ska ha en gratis biljett.

Digital Knowledge Day kommer bli riktigt intressant i år igen och några fribiljetter ska man allt kunna ge bort. Är du sugen på att komma och lyssna, mingla och luncha? Motivera varför. Gratis är gott, framförallt när det innebär en heldag med spännande ämnen.

Uppdaterat 27/3. Grattis till varsin biljett till årets Digital Knowledge Day:

Write a Comment

Comment

Webmentions

  • Ses vi på Digital Knowledge Day 2013? - Oscar Altkvist

    […] går för 2 800 styck! Har du tur finns det även en chans att få tag i en fribiljett – Per Pettersson har två stycken att dela […]