in Konverteringsoptimering

Den 8 oktober smäller det i Stockholm och den 10 oktober i Oslo. Conversion Jam är tillbaka igen och konverteringsoptimering är fortsatt i fokus ute hos företagen och på agendan i ledningsgrupper runt om i Norden.

Behöver du en anledning att gå på Conversion Jam?

Förutom möjligheten att träffa andra konverteringsspecialister och få en trevlig dag, så kan jag garantera att du kommer ta med dig nya idéer och energi. Om det nu inte skulle räcka som argument, låt mig få ge dig ett litet axplock av vilka smarta människor som kommer vara på plats med en enda sak på sin agenda; att inspirera dig.

Els Aerts!

Els Aerts är tillbaka på Conversion Jam-scenen.

Drottningen av user research är tillbaka på Conversion Jam-scenen med sin no-bullshit-attityd och en helt ny berättelse att dela med sig. Els har medgrundat det Belgiska företag AGConsult som arbetar med usability och konverterings-optimering. Sedan 2001 har Els skapat bättre onlineupplevelser baserat på user research, bland annat för AtlasCopco och Bridgestone.

Morgan Brown!

Kom och träffa han som skrev boken som du troligtvis redan läst; Morgan Brown, medgrundare av growthhackers.com och boken ”Hacking Growth” som skrevs tillsammans med Sean Ellis.

Gå på Conversion Jam – billigare!

Som läsare (eller förstagångsbesökare) får du möjligheten att gå billigare på Conversion Jam. Spara 500 SEK/NOK genom att uppge koden VIP-PER när du bokar biljett(er).

Write a Comment

Comment

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.